Verzenden

In de meeste gevallen leveren wij de volgende werkdag. Op vrijdag besteld is in de meeste gevallen op zaterdag geleverd.

Bestelt u een product dat door ons besteld moet worden bij een leverancier? Dan wordt de levertijd een paar dagen langer, doorgaans 3-7 werkdagen. Heeft u specifieke vragen? Neem dan contact met ons op.

Levertijd

Als u op maandag t/m vrijdag voor 17.00 uur een bestelling plaatst, ontvangt u deze de volgende dag. Bestellingen die op zaterdag en zondag geplaatst worden, ontvangt u dinsdag. Als u besluit een bestelling in de winkel op te halen, ontvangt u bericht als uw bestelling klaarligt. Als uw bestelling onderweg is, ontvangt u een tracking & tracenummer waarmee u uw bestelling kunt volgen.

Let op: Bestelt u een product dat door ons besteld moet worden bij een leverancier? Dan wordt de levertijd een paar dagen langer. Heeft u specifieke vragen? Neem dan contact met ons op.

Bezorgen PostNL

Als u voor 17.00 uur een bestelling plaatst, zal uw pakket verzonden worden door PostNL. Deze zal verwerkt worden door hen en naar alle waarschijnlijkheid ontvangt u het de eerst volgende werkdag. Als u op maandag t/m vrijdag besteld voor 17.00 een bestelling geplaatst heeft, ontvangt u het de eerstvolgende dag.

Hoe kan ik mijn pakket volgen?

Wanneer uw pakket is verzonden, ontvangt u een tracking & trace nummer per e-mail. Hiermee kunt u uw bestelling volgen.

 

Ik heb de bezorger gemist. Wat nu?

Dat is erg vervelend. De bezorger komt automatisch de volgende werkdag het pakket nogmaals aanbieden. Na de tweede bezorgpoging wordt het pakket bij uw buren of bij een PostNL Pakketpunt afgeleverd. U kunt zien waar uw pakket bezorgd is op het achtergelaten briefje van de bezorgdienst! Heeft u geen briefje ontvangen? Neem dan telefonisch contact op met ons op telefoonnummer 024-3232896.

Bestelling geplaatst

  1. U ontvangt een bevestiging dat uw order succesvol geplaatst is
  2. Wij gaan uw product(en) selecteren, zorgvuldig inpakken en klaarmaken voor verzending
  3. Wanneer het pakket verstuurd is, ontvangt u een track & trace nummer per e-mail.
  4. U kunt zien wanneer uw bestelling geleverd wordt aan de hand van uw track & trace nummer.

Bezorgen jullie ook in het buitenland?

Natuurlijk, wij versturen bestellingen wereldwijd. Uw bezorgtarief wordt berekend op basis van uw verzendadres.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen in de winkel?

Vindt u het toch prettiger om uw pakket op te halen in onze winkels? Uw pakket ligt binnen 1 -3 werkdagen klaar in onze winkel. Neem a.u.b. uw opdrachtbevestiging / factuur en een geldig legitimatiebewijs mee.

 

Kan ik mijn bestelling ook elders laten bezorgen?

Dat kan zeker. Wij begrijpen hoe vervelend het is om uw pakket niet in ontvangst te kunnen nemen, omdat u niet thuis bent. U kunt er dus voor kiezen om uw pakket af te laten leveren op uw werk of bij de buren. Hierdoor dient u in de check-out het vinkje “Verzend naar factuuradres” uit te vinken. Hierdoor kunt u het adres in voeren waar u uw bestelling bezorgd wilt hebben.

Kan mijn pakket bij een PostNL Pakketpunt bezorgd worden?

Ja, zeker. Nadat u uw postcode ingevuld hebt, kunt u een ophaallocatie selecteren. Klik op ‘Wijzig Bezorgmethode’. De dichtstbijzijnde PostNL Pakketpunten worden nu vertoond. Selecteer hierbij het pakketpunt die u schikt en uw pakket ligt de volgende werkdag klaar. U ontvangt een mail als uw pakket klaar ligt om opgehaald te worden. Neem hierbij een geldig legitimatiebewijs mee.

Mijn Track & Trace nummer werkt niet. Wat nu?

Het kan gebeuren dat uw track & trace nummer niet werkt. Dit kan komen doordat het pakket nog niet gescand is door de bezorgdienst. Wij verzoeken u om de volgende dag nogmaals te kijken. Werkt uw trackingnummer nog steeds niet? Neem dan even contact met ons op.

Waarom is de levertijd langer dan één dag?

Het kan voorkomen dat uw levering langer dan één dag in beslag neemt. Dat kan komen omdat één of meerdere producten speciaal voor u worden nabesteld. Hierdoor is de levertijd langer dan verwacht. Indien u met spoed uw bestelling wilt ontvangen, kunt u ons telefonisch, per mail of via Whatsapp contacteren.

 

Wat kost het om te retourneren?

U kunt binnen 14 dagen uw online bestelling op eigen kosten retourneren.