Skip to main content

Verzenden

In de meeste gevallen leveren wij de volgende werkdag. Op vrijdag besteld is in de meeste gevallen op zaterdag geleverd.

Bestelt u een product dat door ons besteld moet worden bij een leverancier? Dan wordt de levertijd een paar dagen langer, doorgaans 3-7 werkdagen. Heeft u specifieke vragen? Neem dan contact met ons op.

Levertijd

Als u op maandag t/m vrijdag voor 17.00 uur een bestelling plaatst, ontvangt u deze de volgende dag. Bestellingen die op zaterdag en zondag geplaatst worden, ontvangt u dinsdag. Als u besluit een bestelling in de winkel op te halen, ontvangt u bericht als uw bestelling klaarligt. Als uw bestelling onderweg is, ontvangt u een tracking & tracenummer waarmee u uw bestelling kunt volgen.

Let op: Bestelt u een product dat door ons besteld moet worden bij een leverancier? Dan wordt de levertijd een paar dagen langer. Heeft u specifieke vragen? Neem dan contact met ons op.

Bezorgen PostNL

Als u voor 17.00 uur een bestelling plaatst, zal uw pakket verzonden worden door PostNL. Deze zal verwerkt worden door hen en naar alle waarschijnlijkheid ontvangt u het de eerst volgende werkdag. Als u op maandag t/m vrijdag besteld voor 17.00 een bestelling geplaatst heeft, ontvangt u het de eerstvolgende dag.

Hoe kan ik mijn pakket volgen?

Wanneer uw pakket is verzonden, ontvangt u een tracking & trace nummer per e-mail. Hiermee kunt u uw bestelling volgen.

 

Ik heb de bezorger gemist. Wat nu?

Dat is erg vervelend. De bezorger komt automatisch de volgende werkdag het pakket nogmaals aanbieden. Na de tweede bezorgpoging wordt het pakket bij uw buren of bij een PostNL Pakketpunt afgeleverd. U kunt zien waar uw pakket bezorgd is op het achtergelaten briefje van de bezorgdienst! Heeft u geen briefje ontvangen? Neem dan telefonisch contact op met ons op telefoonnummer 024-3232896.

Bestelling geplaatst

  1. U ontvangt een bevestiging dat uw order succesvol geplaatst is
  2. Wij gaan uw product(en) selecteren, zorgvuldig inpakken en klaarmaken voor verzending
  3. Wanneer het pakket verstuurd is, ontvangt u een track & trace nummer per e-mail.
  4. U kunt zien wanneer uw bestelling geleverd wordt aan de hand van uw track & trace nummer.

Bezorgen jullie ook in het buitenland?

Natuurlijk, wij versturen bestellingen wereldwijd. Uw bezorgtarief wordt berekend op basis van uw verzendadres.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen in de winkel?

Vindt u het toch prettiger om uw pakket op te halen in onze winkels? Uw pakket ligt binnen 1 -3 werkdagen klaar in onze winkel. Neem a.u.b. uw opdrachtbevestiging / factuur en een geldig legitimatiebewijs mee.

 

Kan ik mijn bestelling ook elders laten bezorgen?

Dat kan zeker. Wij begrijpen hoe vervelend het is om uw pakket niet in ontvangst te kunnen nemen, omdat u niet thuis bent. U kunt er dus voor kiezen om uw pakket af te laten leveren op uw werk of bij de buren. Hierdoor dient u in de check-out het vinkje “Verzend naar factuuradres” uit te vinken. Hierdoor kunt u het adres in voeren waar u uw bestelling bezorgd wilt hebben.

Kan mijn pakket bij een PostNL Pakketpunt bezorgd worden?

Ja, zeker. Nadat u uw postcode ingevuld hebt, kunt u een ophaallocatie selecteren. Klik op ‘Wijzig Bezorgmethode’. De dichtstbijzijnde PostNL Pakketpunten worden nu vertoond. Selecteer hierbij het pakketpunt die u schikt en uw pakket ligt de volgende werkdag klaar. U ontvangt een mail als uw pakket klaar ligt om opgehaald te worden. Neem hierbij een geldig legitimatiebewijs mee.

Mijn Track & Trace nummer werkt niet. Wat nu?

Het kan gebeuren dat uw track & trace nummer niet werkt. Dit kan komen doordat het pakket nog niet gescand is door de bezorgdienst. Wij verzoeken u om de volgende dag nogmaals te kijken. Werkt uw trackingnummer nog steeds niet? Neem dan even contact met ons op.

Waarom is de levertijd langer dan één dag?

Het kan voorkomen dat uw levering langer dan één dag in beslag neemt. Dat kan komen omdat één of meerdere producten speciaal voor u worden nabesteld. Hierdoor is de levertijd langer dan verwacht. Indien u met spoed uw bestelling wilt ontvangen, kunt u ons telefonisch, per mail of via Whatsapp contacteren.

 

Wat kost het om te retourneren?

U kunt binnen 14 dagen uw online bestelling op eigen kosten retourneren.

Retourneren is simpel. Bij Benedicte | Fashion for Women heeft u meerdere mogelijkheden om uw product(en) te retourneren.

Vanaf het moment dat u uw online bestelling ontvangt, heeft u maximaal 14 dagen bedenktijd.

Voor verkoop in de winkel geldt van rechtswege geen herroepingsrecht. Wel bieden wij – als extra service – een bedenktijd van 5 dagen na de aankoop. U krijgt van ons een tegoedbon.

In de winkel terugbrengen                   Gratis
Pakket met PostNL                                Versturen tarieven PostNL

 

Voorwaarden van retourneren

» Artikel is ongedragen en onbeschadigd

» Originele kaartjes zijn aangehecht

» Versturen in de originele (onbeschadigde) verpakking

» Binnen 14 dagen na ontvangst kunt u uw bestelling retourneren.

Mogelijkheden Retourneren

» Een artikel omruilen

» Online tegoedbon ontvangen

» Het aankoopbedrag ontvangen binnen 14 dagen na retourmelding

Retourneren in een winkel – Gratis

Indien het voor u makkelijker is om het pakket terug te brengen naar onze winkels is dit ook een mogelijkheid.

  1. Meld uw retour online aan via retourneren bij Benedicte
  2. Pak uw producten netjes in en verstuur naar:

Benedicte | Fashion for Women

Ziekerstraat 138

6511 LL  NIJMEGEN

  1. U ontvangt een e-mail waarin wij bevestigen dat wij het pakket ontvangen hebben
  2. Na ontvangst van uw retourmelding wordt het aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 dagen overgemaakt

Pakket versturen via PostNL

Wilt u het pakket per post retourneren? De tarieven van uw bezorgdienst gelden.
Meld uw retour online aan via retourneren bij Benedicte.

  1. Pak uw producten netjes in en stop deze in een doos
  2. Vul het retourformulier in en stop deze in de doos
  3. U ontvangt een e-mail waarin wij bevestigen dat wij het pakket ontvangen hebben
  4. Na ontvangst van deze e-mail wordt het aankoopbedrag binnen 3 werkdagen overgemaakt

Hoe krijg ik mijn geld terug nadat ik mijn bestelling retour gestuurd heb?

U krijgt uw geld terug op dezelfde wijze waarop u betaald heeft. Heeft u betaald met iDEAL? Dan kunt u het aankoopbedrag op dezelfde bankrekening verwachten. Indien u met een creditcard betaald heeft, storten wij het aankoopbedrag weer op uw creditcard. We hanteren hierbij de wettelijke termijn van 14 dagen om het bedrag terug te storten. Deze 14 dagen gaan in vanaf het moment dat u de retour heeft aangemeld en de retourzending ontvangen is. In de meeste gevallen storten wij binnen enkele dagen nadat we de retourzending ontvangen hebben het geld terug. Houd er rekening mee dat dit tijdens SALE periodes of feestdagen iets langer kan duren.

Ik heb een verkeerd product ontvangen. Wat nu?

Dat is niet de bedoeling. Neem graag even contact op met ons. Wij zullen u verder helpen en zorgen dat u alsnog het juiste product ontvangt.

Ik wil slechts een deel van mijn bestelling retourneren. Hoe werkt dat?

Dat kan uiteraard. Meld uw retour online aan via www.bybenedicte/retouren

Hier kunt u aangeven welke producten u terug wil sturen. De artikelen dienen ongedragen en ongebruikt te zijn. Tevens dient het originele verpakkingsmateriaal om het product te zitten en met de aangehechte prijskaartjes.  U kunt ervoor kiezen om het product te ruilen, een tegoedbon krijgen of uw geld terug krijgen.

 

 

Kan ik ook een artikel retourneren nadat ik die heb laten vermaken?

Nee, helaas niet. Producten die u heeft laten vermaken, worden speciaal voor u op maat gemaakt.

Kan ik artikelen retourneren die ik nabesteld heb?

Nee, helaas niet. Producten die u heeft nabesteld, worden speciaal voor u ingekocht.

Wat is de status van mijn retourzending?

Via de track & trace link kunt u zien of uw bestelling bij ons is aangekomen. Als de levering is aangekomen, ontvangt u van ons een e-mail waarin wij dit bevestigen. Vervolgens storten wij het aankoopbedrag binnen drie werkdagen op dezelfde manier terug als hoe u betaald heeft.

Wat moet ik doen wanneer mijn bestelling beschadigd aangekomen is?

Dat is natuurlijk erg vervelend. U kunt hiervoor contact met ons opnemen.

Welke producten hebben geen retourrecht?

Indien u een product gedragen of gebruikt heeft, heeft u geen recht meer op retour. Ook specifiek voor u nabestelde producten mogen niet retour. En producten die voor u op maat gemaakt zijn mogen ook niet retour.

Betaalmogelijkheden Benedicte | Fashion for Women

Bij Benedicte | Fashion for Women kunt u op verschillende methoden betalen. Hieronder staat een overzicht waarin u precies kunt zien welke betalingsmethoden wij accepteren.

 

Betaalmethode Winkel Online shop
Contant

Pin

Creditcard

 
iDeal  

PayPal  

Op rekening  

Klarna Afterpay

 
Benedicte Giftcard

 

 

 

iDeal betalingen

iDEAL is in Nederland één van de meest gebruikte en veiligste betaalmethoden. Hiermee kunt u snel en eenvoudig met uw eigen bank betalen.  Het betaalproces bij Benedicte | Fashion for Women vindt plaats in een beveiligde betaalomgeving. Je kan met iDEAL betalen als je gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Van Lanschot Bankiers en Triodos Bank.

 Eenvoudig, simpel en snel betalen met uw eigen bank

 U heeft geen software nodig om af te rekenen met iDEAL

Op werkdagen voor 17.30 uur besteld met iDEAL? Morgen in huis!

 Betalen met iDEAL is volledig gratis

Creditcard betalingen

Creditcard

Bij Benedicte | Fashion for Women kunt u eenvoudig met een creditcard betalen, zowel online als in de winkel. In de (online) shop worden de volgende credit cards geaccepteerd: Mastercard, Visa,  & American Express. Het betaalproces vindt binnen een beveiligde omgeving plaats. Voor de kenners: via een SSL-beveiligde server. Zodra we je creditcardgegevens gecontroleerd hebben, versturen we je bestelling die dag nog.

(Online) betalen met Mastercard, Visa, American Express

Op werkdagen voor 17.30 uur met creditcard besteld? Morgen in huis!

Uw creditcardgegevens worden beveiligd verstuurd

Paypal betalingen

Bij Benedicte | Fashion for Women kunt u eenvoudig via PayPal betalen. Indien u kiest om met PayPal te betalen, wordt u tijdens het afrekenen direct doorgestuurd naar de PayPal website.

Als u nieuw bent bij PayPal kunt u zich als gast aanmelden of een PayPal rekening openen en de betaling bevestigen. Indien u al een PayPal account heeft, kunt u inloggen met uw gebruikersnaam en de betaling bevestigen.

 Eenvoudig, snel en beveiligd betalen met PayPal

Op werkdagen voor 17.30 uur met PayPal besteld? Morgen in huis!

 Betalen met PayPal is volledig gratis

 

Op rekening betalen

Als u al Exclusive klant bent bij Benedicte | Fashion for Women kunt u een verzoek doen om op rekening te kopen, stuur hiervoor een e-mail naar service@bybenedicte.nl.
In de online shop kunt u via directe overboeking betalen. Wij versturen uw bestelling pas, wanneer het geld bij ons is bijgeschreven op de rekening.

Mijn betaling lukt niet. Wat moet ik doen?

U kunt het nogmaals proberen om te betalen op een andere browser (Firefox, Safari, Chrome of Internet Explorer) of een ander apparaat, zoals een smartphone, tablet of desktop. Lukt het nog steeds niet? Neem dan even contact met ons op.

Giftcards

In de winkel in Nijmegen kunt u betalen de Benedicte Giftcards. Een Benedicte Giftcard is verkrijgbaar in onze winkel en in de online shop. Besteld u de Benedicte Giftcard Online wij zorgen er dan voor dat u deze de volgende werkdag in huis heeft.

U kunt ook een Benedicte Giftcard online verzilveren. Stuur dan een mailtje naar ons en vraag een code aan. Wij blokkeren dan uw Giftcard en in ruil daarvoor kunt u deze als korting in de winkelwagen toevoegen.

Een Benedicte Giftcard is twee jaar geldig vanaf de datum dat u deze aangeschaft heeft!

 

Kan ik kopen zonder btw af te dragen?

Wanneer u in een land buiten de EU woont, kunnen we na ontvangst van de bestelling de BTW t.w.v. 21% terugstorten. Stuur hiervoor een mail naar service@bybenedicte.nl of neem contact met ons op.

Wat zijn de bankgegevens van Benedicte | Fashion for Women

Onze bankgegevens zijn: NL23INGB0007810919 t.n.v. Van Helden Fashion VOF.
BIC code: INGBNL2A

 

Ik heb een kortingscode. Hoe kan ik deze verzilveren?

U kunt uw kortingscode bekijken als u klikt op “Winkelmand bekijken”, rechtsboven op het scherm. Op deze pagina kunt u uw kortingscode verzilveren. Indien u een kortingscode gebruikt, wordt dit direct toegepast op de prijs. Heeft u een kortingscode, maar lukt het u niet om deze te verzilveren? Neem dan contact met ons op.

 

Mijn kortingscode werkt niet. Wat nu?

Indien uw kortingscode niet werkt, kunt u het beste even contact met ons opnemen.

Retourformulier

Fout: Contact formulier niet gevonden.